Vorige week donderdag was ik weer een dagje in Amersfoort. Deze keer gezellig met Marinka van EetPaleo en Marjolein van Oerspronkelijk. Natuurlijk ging ik weer even eten bij SEM en chocolade kopen bij Sweet sisters! Dankzij Marjolein heb ik er nog een nieuw fijn adres bij namelijk De nieuwe graanschuur. Naast een heleboel biologische producten hebben ze daar ook een groot rek vol biologische kruiden en specerijen van het blauwe huis. Je kunt hier je eigen potjes mee naar toe nemen om te vullen met de heerlijke kruiden. Dat scheelt dan weer een heleboel plastic afval! Naast losse kruiden en specerijen hebben ze ook diverse mixen die geen gekke ingrediënten bevatten! Zo heb ik speculaaskruiden, nasi-kruiden, harissa-kruiden en piripiri-kruiden meegenomen. Normaal maak ik altijd mijn eigen mengsels, maar dit vond ik wel heel erg makkelijk. Naast de mixen heb ik ook nog kaneelstukjes meegenomen dit zijn kaneelstokjes in stukjes :) Wat je nog meer op de onderste foto ziet is ossenwit van grasgevoerde runderen, dit wilde ik al een tijdje uitproberen.
bekijk ook






Comments 2
Goedemorgen,
Zoals zo vaak als ik zoek op het web kan ik ook van jullie geen locatie vinden.
Ik zoek op Floor-Barre en kom o.a. ook Fitenpuur tegen met een aantrekkelijke website. Ik woon in Lelystad en wil graag weten of de lessen van jullie site binnen een, voor mij, acceptabel aantal kilometers ligt.
Hartelijke groet,
Lia den Besten
Author
Het animo voor de lessen was afgenomen waardoor de lessen zijn gestopt helaas! Bij voldoende interesse zal ik weer starten.