Review Good Morning – Food Bandits

Enige tijd geleden vertelde ik al dat ik tijdens het All You Need is Food event een mini workshop van Food Bandits had bijgewoond. Na dit event ben ik hun ook gaan volgen via Instagram. Elke keer werd ik weer blij van de mooie foto’s die langskwamen. Hierdoor werd ik steeds nieuwsgieriger naar hun boek Good Morning. Zoals je misschien weet ben ik fan van kookboeken met mooie foto’s erin. Het is ondertussen een soort verzameling aan het worden. Wanneer er naast mooie foto’s ook nog lekkere of inspirerende recepten instaan ben ik zo blij als een kind ;)

Tijdens een weekendje Groningen zag ik het boek bij Dille & Kamille en kon het niet laten deze mee te nemen. Bij het doorbladeren merkte ik al dat het gevoel wat je krijgt bij dit boek helemaal klopt. De foto’s vertellen een verhaal op zichzelf. Op deze manier wil toch iedereen wakker worden en de ochtend doorbrengen?

Wat kun je verwachten van het boek?

Het boek staat vol met recepten voor verschillende soorten ontbijtjes. Zoet en hartig, van alles komt aan bod. Wat denk je bijvoorbeeld van oeufs cocotte, galette met steenfruit, eenvoudige ontbijtkoekjes of hartige wafels en een gepocheerd ei? Naast eigen recepten staan er ook wat recepten in van gastauteurs zoals bijvoorbeeld: Yellew Lemon Tree, 70 percent steph en The Holy Kauw Company.

In het boek vind je niet alleen recepten en mooie foto’s. Je leest ook over wat fijne ochtendrituelen, je vind er inspiratie voor heerlijke muziekjes om bij wakker te worden en niet geheel onbelangrijk tips voor leuke Instagram accounts die je kunt volgen.

Zie onderstaande foto’s om een indruk te krijgen van het boek. Wil je meer informatie of het boek bestellen klik dan hier.voorkant
1 2 3 4-2